maghanap ng salita, tulad ng wyd:
 
8.
:D
One of the best faces EVER! It can be used for happiness, sarcasm, speechlessness or just about anything.
Boy: Wanna go out sometime?
Girl: Sure! I'd love to! :D

Boy: Yo, dude guess what!
Dude: What?
Boy: Your mom's a bitch! :D

Boy: I've always wanted to tell you... I love you, Emma.
Emma: :D...
ayon kay allergictobullshit ika-02 ng Mayo, 2010
 
9.
: D
happy
your happy
ayon kay corey ika-17 ng Hulyo, 2003
 
10.
:-D
:-D is an emoticon that typically means laughing, big smile.
(a) Hahahahaha :-D

(b) lol :-D

(c) lmao :-D

(d) rofl :-D
ayon kay Its michael from melbourne bitches ika-18 ng Agosto, 2006
 
11.
The gap-toothed version of the smiley :D
bob: Ding lvl 12!
jane: gratz lol!
bob: :Đ
james: omg haxors!1!!
ayon kay dyldo baggins ika-22 ng Nobyembre, 2009
 
12.
:'D
1. A smiley indicating you're laughing so hard a tear comes out.

2. Or a face showing that you are grateful.
1. ''Lmfao, dude. :'D ''
2. ''Omg. Thank you so much. :'D ''
ayon kay I think I'm in love. Kidding. ika-04 ng Mayo, 2010
 
13.
:D
A Very High Confidence or cocky smile.
:) - is a modest smile
:D - is a shit faced ear to ear grin, saying to the world, i know, i'm amazing
ayon kay RedRussia60 ika-16 ng Abril, 2007
 
14.
:d
a smiley used as a provocative way of licking your upper lip.
i'm so hot right now :d
ayon kay kayte:] ika-29 ng Abril, 2009