A Crappy Car that broke down within 2 months after my buying it
fuck ford..... im buying an import
ayon kay A Whore ika-05 ng Hulyo, 2003
F ucked
O n
R ace
D ay

Also see Wal
Yeah that Ford will b Ford
Hyundai for eva Rednecks
ayon kay jack offonabitch ika-06 ng Mayo, 2003
Ford: Fucker Only Runs Downhill
A car that needs constant attention and care to prevent it from falling apart.
See also: Mustang
"Shit, he drives a Ford? he should get a Camaro."
ayon kay silvrain ika-19 ng Pebrero, 2003
fix or repair daily
also: found on road dead
look at that inbred driving that piece of crap ford
ayon kay heavy_a ika-18 ng Disyembre, 2002
1. First On Recall Day
2. Fix Or Repair Daily

(Adj.) A piece of garbage
Man, that Packard Bell computer is so Ford!
ayon kay The DON ika-16 ng Oktubre, 2002
Fuck Our Ride Died
if i had some money ya know what i would do, i go down town and but a f.o.r.d. or two, ya im crazy i bought a mercury
, crazy i bought a mercury, im gonna buy me a mercury and push it up and down the road.
ayon kay Downrite ika-19 ng Enero, 2012
Libreng Koreo Araw- araw

Isulat ang iyong imeyl adres sa ibaba upang makuha ang aming Libreng Urban Word of the Day araw- araw!

Ang mga sulat are galing sa daily@urbandictionary.com. Kailanma'y hindi kami magpapadala ng spam sa inyo.

×